مصاحبه استراماچونی پس از باخت اینتر مقابل رم

مصاحبه استراماچونی پس از باخت اینتر مقابل رم




 

 


مصاحبه استراماچونی پس از باخت اینتر مقابل رم


تاریخ : پنج شنبه ،
29 فروردین 1392

سرمربي اينترميلان پس از ناکامي از رسيدن به فينال کوپا ايتاليا رم را مستحق فيناليست شدن دانست.


آندرا استراماچوني بر اين باور است که رم شايستگي رسيدن به فينال کوپا ايتاليا را پس از پيروزي 5 بر 3 در 2 ديدار رفت و برگشت مقابل اينتر داشت.

استراماچوني به تمجيد از شاگردانش پرداخت و گفت: فقط مي‌توانم از بازيکنانم تعريف کنم؛ هر چه داشتيم در زمين نشان داديم.

وي ادامه داد: من فکر مي‌کنم تيم در نيمه اول عالي بازي کرد و مي‌توانستيم توسط روچي اختلافمان را به 2 گل برسانيم. در نيمه دوم، رم بهتر شد؛ در حالي که ما از لحاظ بدني خسته شده بوديم.

سرمربي اينترميلان خاطرنشان کرد: حيف که روي يک ضدحمله گل خورديم. جالوروسي به خوبي از اين موقعيت استفاده کرد. نمي‌خواهم درباره خودم صحبت کنم. دوران کمي سختي را پشت سر گذاشتيم؛ با اينکه ريکي آلوارز و خوان خسوس را به اين بازي رسانديم، اما استبان کامبياسو را در تمرينات از دست داديم.

وي تأکيد کرد: در 2 بازي رفت و برگشت رم شايستگي رسيدن به فينال را داشت بنابراين من آنها را ستايش مي‌کنم و همچنين از بازيکنانم براي تمام تلاشي که به کار بستند، تقدير مي‌کنم. از هواداران تشکر مي‌کنم که شرايط کار را درک کردند و تا آخرين لحظه به حمايت از تيمشان پرداختند.
-------------------------------------


تيم فوتبال رم با حذف اينتر به فينال جام حذفي ايتاليا راه يافت.

از دور برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي ايتاليا «کوپا ايتاليا» تيم فوتبال اينتر در حالي در ورزشگاه خانگي خود جوزپه مه‌آتزا ميزبان رم بود که در بازي رفت در ورزشگاه المپيک رم با نتيجه 2 بر يک از پايتخت نشينان شکست خورده بود.

اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود رم به پايان رسيد.

به گزارش فارس، جوناتان در دقيقه 22 روي حرکت تيمي بسيار زيبا توپ را وارد دروازه رم کرد و اينتر را ک بر صفر پيش انداخت.

در نيمه دوم دسترو در دقايق 55 و 69 رم را 2 بر يک پيش انداخت و توروسيداس در دقيقه 74 نتيجه را 3 بر يک کرد تا اينتر ادامه مسابقه را بدون اميد دنبال کند. در ادامه آلوارز در دقيقه 80 يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد تا نتيجه 3 بر 2 شود.

پيش از اين لاتزيو با غلبه 3 بر 2 بر يوونتوس در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به فينال اين مسابقات راه يافته بود.

بدين ترتيب رم با غلبه 5 بر 3 بر اينتر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت حريف لاتزيو در فينال کوپا ايتاليا شد.

مسابقه فينال روز يکشنبه بيست و ششم مي مصادف با پنجم خرداد رأس ساعت 22:00 به ميزباني رم برگزار خواهد شد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل